2 Nisan 2009 Perşembe

Keklik kokulu Aşklar | Aşk şiirleri oku aşk şiirleri

Keklik kokulu Aşklar

Yağmurun ardına takılmış gidenFırtına misali uçurumlardaSislerin valsini izlediniz mi siz hiç
Çığlık olmuş gecelerin damlalarla öpüşmesiniYangına hasret susuşlarınÖfkeye dönüşmesiniVe …kekiklerin deli aşklarınıDinlediniz mi siz hiç
Orman sohbetlerinin , sevgiyeŞömine alevlerinin , doruğaYankıların , en yakıcı fırtınalara dönüşümünüYaşadınız mı siz hiç
Şömine başında , mehtabıSu sesinde , törpüleyen ayrılıklarıVe yamaçlarla , kekiklerin sarılışını birbirineGördünüz mü siz hiç
Ben gördüm …Suzidil’lere , uzanmıştı ala sancılarLirik seslenmelerin peşindeydi ölgün ufuklarSancılı kaçışların esaretinde uyuklarkenÖlesiye bezgindi yapraklar …
Kekiklerin aşkını gördüm ben , dünRüzgarın avareliğiniBaygın kestane kokularında , bıkmadanRaks ediyordu , düşen damlalar … yağmurdan
Ölümsüzlüğe ulaşıp , sevmek buydu gördümÇıldırıp , çığlıklar atmak buydu yaşadımMuhteşemliğin resmini çizmekti buVe çizdim işte …Ama … ağlamadan …Bu kez … hiç ağlamadan .